  • Data: 2018-01-20 23:52:55
    Temat: Re: instalacja fotowoltaiczna raz jeszcze
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 20 stycznia 2018 23:28:11 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > A gdzie ja napisałem, że piwo zdrożało? ;)

    Sprawdziłem
    I nigdzie;)
    Sorry
    > Tak -> przez cały czas w biedronce kosztuje 5,99 i za tyle kupuję,
    > taniej nie widziałem od przynajmniej paru tygodni :)

    Od kilku miesięcy jak minął miesięczny okres paniki na podwyżkę cen masła
    bez problemu można dostać masło w ceni poniżej 4zl za 200gr(?) kostę
    >Mówię oczywiście
    > o maśle, a nie masłopodobnym produkcie.

    Jeśli już kupuje to tylko takie. A przeważnie robię sam
    > Nie pamiętam ale od dawna jest drogie :)

    Ze dwa miesiące temu wzrosła cena czasami nawet do 8zł ale teraz spadłą nazad do 4zl

    > Dada kupuję z biedronki :)

    Chyba też te kupowałem
    Nie pamietam, dawno temu to byół. Córa już dorosła;) sama na Woodstock jeździ już

    Biedronka to też moj podstawowy sklep z racji że mam do niego kilkadziesiąt/kilkaset
    metrów. I nawet dzisiah=j masło po ok4 zł było

    > Natomiast po piwach które wymieniłeś po prostu zbiera się na rzyg ;)
    Znaczy nie piłeś
    1 na 100dni pijesz to małe rozeznanie masz
    No i młody jesteś;)