  • Data: 2012-08-22 02:29:24
    Temat: Re: instalacja pod nowy kociol na ekogroszek
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kamtzu" <...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:k0vsvg$e70$1@usenet.news.interia.pl...

    > Wydaje mi sie ze zaproponowany przeze mnie uklad jest mimo wszystko
    > prostszy. Kociol ze swoim sterownikiem zapewnia temperature zasilania a
    > sterownik pokojowy reguluje silownikiem tak by osiagnac zadana temperature
    > powietrza w pomieszczeniu.

    to rób jak chcesz jeżeli wymysliłeś że będziesz miał ogrzewanie inne niż
    wszyscy. W końcu to ani mój dom ani moje ogrzewanie ani moje problemy.
    Jeżeli chcesz tu znaleźć potwierdzenie słuszności lub przeforsować swój
    pomysł to ja mówię że nie jest dobry. To już dawno zostało wymyślone i nie
    ma potrzeby odwracać tego do góry nogami. Dziękuję.
    --
    Jackare