    From: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: jak izolować ławę pod ścianą monolityczną?
    Date: Wed, 28 Apr 2010 10:33:09 +0200

    W dniu 2010-04-27 14:25, Sebastian Sawicki pisze:
> [...]
    [ciach]

    > Pytanie zasadnicze, jakie warunki gruntowo-wodne?
    > Jak woda moze podchodzic to wylac wanne i sciany piwnicy z betonu
    > wodoszczelnego (np B25-W8),
    > polaczenie podloga/sciana piwnicy uszczelnione walkiem bentonitowym.

    wody gruntowej brak, ale grunt ciężki, przewarstwione gliny i iły -
    czyli teoretycznie możliwość uplastycznienia pod wpływem wody
    napływowej. Ale w praktyce żaden z sąsiadów nigdy nie miał problemów z
    wodą w piwnicy.

    Co to takiego ten wałek betonitowy? Gdzie coś takiego kupić, ile to
    kosztuje, jak to wykonać. Możesz ciut więcej napisać o połączeniu ściany
    z ławą i podłogą? Może producent tych walków ma na stronie jakieś
    rysunki techniczne (tak jak np. wienerberger na swoich stronach)?

    PZDR
    Shaman