  • Data: 2012-06-07 14:09:14
    Temat: Re: jak połączyć przewód w ziemi?
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:4fd0958f$1@news.home.net.pl...

    > Czego nie rozumiesz we fragmencie, który pokreśliłem?

    > Naucz się czytać, cwelu.

    Napiszę wprost, skoro nie zrozumiałeś o czym jest mowa.
    Nie chodzi o RoHS i szkodliwość ołowiu, ale o fakt, że cyna (także w stopach
    z ołowiem) w niskich temperaturach tj. poniżej 13,2°C zmienia odmianę
    alotropową z Beta na Alfa i zamiast cyny o metalicznej, błyszczącej barwie i
    strukturze metalu, staje się szarym proszkiem, który w ogóle nie przypomina
    metalu i nie jest w stanie zapewnić połączenia galwanicznego przewodów.
    To zjawisko nazywa się "zarazą cynową".
    Następnym razem zanim zaczniesz komuś ubliżać to zastanów się czy aby samemu
    nie wychodzisz na debila.
    Teraz przeproś za swoje chamstwo, podziękuj za naukę i spier....