  • 11. Data: 2024-02-10 16:48:32
    Temat: Re: jak przewiercić sufit
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:uq7ups$g29$1$Janusz@news.chmurka.net>
    user Janusz pisze tak:

    > Jak tam masz trociny to i tak guzik zobaczysz, pozostaje pręt np
    > szprycha rowerowa lub coś podobnego, pchać z góry i celować w
    > otwór na dole, albo odwrotnie ale sie będzie sypać.
    > Potem odizolować kawałek skrętki i druty przykleić taśmą do pręta
    > owijając razem z osłoną skrętki aby nie zaczepiała i ostrożnie
    > przeciągnąć

    będę tak próbować, mam dużo czasu :)

    tam chyba jest pustka mam nadzieje albo styropian

    https://ibb.co/4WMJ4pC

    --
    Piter

    #jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne

  • 12. Data: 2024-02-10 18:18:04
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 10.02.2024 o 16:48, PiteR pisze:
    > in <news:uq7ups$g29$1$Janusz@news.chmurka.net>

    > będę tak próbować, mam dużo czasu :)

    Na to trzeba dużo cierpliwości :) Powodzenia :)

    > tam chyba jest pustka mam nadzieje albo styropian
    Jak styropian przewiercisz to będzie łatwiej bo będzie prowadzenie,
    chyba że się przesunie, wtedy trzeba go zablokować, np wywiercić z góry
    drugi otwór tylko do styku styropianu i wsadzić szpilkę aby zablokować a
    potem dopiero wiercić właściwy na przelot.

    --
    Janusz

  • 13. Data: 2024-02-11 01:03:49
    Od: a a <m...@g...com>

    On Saturday 10 February 2024 at 01:01:35 UTC+1, PiteR wrote:
    > jak przewiercić sufit
    >
    > Jakie są triki, żeby przewiercic sufit w angielskim domu podbny strop
    > jak niemieckie wypełnione trocinami.
    >
    > Chodzi o przepchanie jednej skrętki fi 8 mm
    >
    > Wiercę z góry, wiercę z dołu i teraz jak przeciagnąć kabel?
    >
    > endoskop wypozyczyć? ;)
    >
    > --
    > Piter
    >
    > #jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne

    Nie ględzić tylko wykonać.

    Zamiast przewiertania sufitu należy przewiertać podłogę, czyli zabrać się do roboty
    kondygnację wyżej

    I nie ględzić więcej
    i nie pytac,
    jak umyć okna,
    jak wytrzeć lustro
    jak wyczyścić buty

    bo i tak Usenet Google Groups zostaną zlikwidowane za 10 dni.

  • 14. Data: 2024-02-11 13:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

> [...]
    > strop jak niemieckie wypełnione trocinami.
    >
    > Chodzi o przepchanie jednej skrętki fi 8 mm
    >
    > Wiercę z góry, wiercę z dołu i teraz jak przeciagnąć kabel?

    Jak juz sie przewierciłes to wkładasz wiertło, przyklejasz kabel i
    przeciagasz.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ten, kto walczy z potworami musi baczyć, by nie zapomniał,

  • 15. Data: 2024-02-11 14:03:02
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl>

    On 10/02/2024 00:01, PiteR wrote:
> [...]
    > jak niemieckie wypełnione trocinami.
    >
    > Chodzi o przepchanie jednej skrętki fi 8 mm
    >
    > Wiercę z góry, wiercę z dołu i teraz jak przeciagnąć kabel?

    jak w uk to pomocne narzędzia to:

    1)
    https://www.screwfix.com/p/super-rod-gekko-gripper-6
    m-cable-routing-tool/8452k
    (za duże dla Ciebie, ale możesz zrobić własne (tylko czy magnes będzie
    wystarczająco mocny?)

    2)
    https://www.screwfix.com/p/super-rod-chain-magnet-ca
    ble-routing-tool-2-pieces/457pk
    - to chyba idealne

    w stropie zwykle masz albo pusto, albo wełnę, chyba że przypadkiem
    trafiłeś na drewno ;)

    Lukasz

  • 16. Data: 2024-02-15 07:59:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Budzik b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj ...

    > Jak juz sie przewierciłes to wkładasz wiertło, przyklejasz kabel i
    > przeciagasz.

    Teraz zrozumiałem ze ty wywierciłes osobno owór od góry i osobno od
    dołu...
    A nie łatwiej wziac odpowiednio długie wiertło (50cm?) i przewiercic
    sie na raz?
    Tylko trzeba dobrze pomierzyc i w razie w isc pod odpowiednim katem
    jezeli z jakiegos powodu miejsce wejscia i wyjscia sa wzgledem siebie
    przesuniete.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"

  • 17. Data: 2024-02-15 10:02:25
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Budzik napisał:

    > Teraz zrozumiałem ze ty wywierciłes osobno owór od góry i osobno od dołu...

    W Wąchocku w ten sposób budowali drogę. Dlatego teraz mają autostradę.

    > A nie łatwiej wziac odpowiednio długie wiertło (50cm?) i przewiercic
    > sie na raz?

    Radziłem sklepany i zaostrzony pręt. W drewnianym stropie daje radę.
    Wersja deluxe to pręt nacięty z osadzonym ostrzem wiertła piórowego.
    Na pręt nakłada się plastikową rurkę, która już zostaje w dziurze po
    wyciągnięciu wiertła z drugiej strony.

    --
    Jarek