  • Data: 2018-08-18 19:12:28
    Temat: Re: jak zabezpieczyć jabłka
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.08.2018 18:54, Jacek pisze:

    > To mi wytłumacz, dlaczego jabłka sklepowe leżą u mnie na parapecie ponad tydzień i
    > nic, a jabłka z moich drzewek leżące w tych samych warunkach szybko się psują.
    > "Komputerowa regulacja" jakoś na mnie nie robi wrażenia.

    Spytaj sklepikarza, podobnie jak spytaj kwiaciarza, dlaczego Twoim różom po
    przyniesieniu do domu opadają łebki, a w kwiaciarni stoją jak... na weselu.
    Ja ci tylko tłumaczę, jak teraz przechowują jabłka ogrodnicy, bo mam w rodzinie
    ogrodnika z gazową chłodnią. A komputer ma robić wrażenie na jabłkach, nie na
    Tobie, bo to im dobiera odpowiedni skład atmosfery, żeby żyły długo i szczęśliwie.
    W chłodni.