  • Data: 2009-09-16 10:23:08
    Temat: Re: jak zmusic sasiada do koszenia ugoru
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    tr pisze:
    > jest tak

    Taaaaaaaaaak. Od razu na sam początek "zmusić". Co za ludzie....

    > mam dzialkę ogrodek domek wszystko pieknie ladnie, obok mnie dzialke kupil
    > koles na podzial i odsprzedaz z kilka lat i zostawil w pizdu

    A co, chciałbyś żeby co tydzień pielęgnował trawniczek?

    > jego dzialka to juz las z chwastami i zielskiem po uszy , wszytsko sie
    > wysiewa u mnie a ja latam z opryskiwaczem i moja zona wyrywa

    Wysiewać się będzie także z dalszych łąk. Chciałbyś całą Polskę zamienić
    w równe trawniczki i parkingi?

    > dzwonilem do gminy ale nikt mi nie moze pomoc, bo nie mam nawet adresu do
    > kolesia zeby mu powiedziec kilka słów na CH...

    Adres może mają (podatki!) ale nie mogą udostępniać.

    Spróbuj w księgach wieczystych - jak wykażesz "interes prawny" to
    powinni wypis dać. albo zwyczajnie popytaj sąsiadów albo tego, co sprzedał.

    > co mam zrobic aby zmusic go do wykoszenia tego metra czy dwoch od granicy
    > dzialki, reszte co sobie robi jego sprawa jego wlasnosc?

    Kup kałacha trzymając go na muszce każ mu kosić ;-/

    Co to za mentalność patologiczna?!

    Jak zdobędziesz kontakt to GRZECZNIE i SYMPATYCZNIE spytaj sąsiada, czy
    miałby coś przeciwko temu, żebyś się z kosiarką przeleciał po tym metrze
    czy dwóch.

    Inna sprawa, że ten metr czy dwa to bariera czysto psychologiczna -
    nasiona potrafią podróżować duuuuuuuuuużo dalej.