  • Data: 2020-02-20 10:04:15
    Temat: Re: jaka fuga
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 18 lutego 2020 23:26:06 UTC+1 użytkownik Marek napisał:

    > Daje bardzo dobrą przeciwwodna izolację posadzki w przypadku mikro
    > pęknięć na fugach. Bez płyty woda wchodzi w posadzkę.

    Przecież posadzkę całą smarujesz "gumą w płynie" (nie pamiętam nazwy) i
    dopiero na tym kładziesz kafle. Nie ma opcji, żeby coś w posadzkę
    przeciekło.

    > Pogadaj z glazurnikiem, który kiedykolwiek układał płytki na płycie,
    > to powie co daje.

    Ja sobie sam płytki kładę i sam sobie zrobiłem taki "brodzik" z płytek
    bespośrednio na posadzce i od 10 lat nic mi nie przecieka (zauważyłbym,
    na dole mam piwnice :) Jak dla mnie sztucznie wykreowana potrzeba.
    Widzę więcej wad niż zalet - np. to, że ta płyta pracuje niezależnie od
    posadzki, więc powstają dodatkowe naprężenia i ruchy na styku posadzka
    <> płyta i płyta <> ściana.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.