  • Data: 2016-08-02 13:14:57
    Temat: Re: jaki dom jest najtańszy?
    Od: ToMasz <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.07.2016 o 20:16, janusz_k pisze:

    > No nie wiem jak jest teraz z cenami ale około 10 lat temu była tańsza od
    > blachy. ja wiem że więzba będzie droższa ale musimy też pamiętać o
    > bezpieczeństwie w kontekscie anomalii pogodowych, dach z dachówką
    > powinien je wytrzymać a co się dzieje z blachą to widać w wiadomościach.

    100 metrowy dom, potrzebuje 150m dachówki. 150 metrów dachu i 150 metrów
    izlolacji termicznej. przy płaskim dachu porzebujemy tylko 100 metrów
    dachu, i reszty dodatków. przy czym dachówki są droższe niż nawet płytki
    podłogowe którymi mogę zrobić w zasadzie wodoodporną powierzchnię pod
    prysznicem.....

    Takiej dyskusji oczekiwałem.... Jak widzę wszyscy są estetami i tanio i
    dobrze - leży i kwiczy. ładnie, niefachowo i z mostkami cieplnymi -
    "łykamy" jak ciepłe bułeczki

    ToMasz