  • Data: 2016-08-17 15:21:12
    Temat: Re: jaki dom jest najtańszy?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 17 sierpnia 2016 12:54:09 UTC+2 użytkownik Kżyho napisał:

    > Bo taka akcja nie trwa 2 lat, jak to zwykle minimum z budową domu schodzi.

    Niekoniecznie
    Geodeta wytyczył na mojej działce fundamenty w pażdzierniku 2007 roku, w lipcu 2008
    już się wprowadzaliśmy
    Działkę kupiłem we wrześniu 2007 roku i było już wydane pozwolenie na budowę więc
    pewnie ze dwa miechy bym musiał doliczyć gdybym tego nie miał.
    Tak więc w rok się spokojnie można uwinąć