  • Data: 2017-12-07 14:13:59
    Temat: Re: jaki domofon
    Od: maniek4 <r...@a...tyb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-12-07 o 13:26, quent pisze:
> [...]
    fon-cyfrowy-z-zamkiem-szyfrowym-i-2-przyciskami

    > Tak, jest.
    > Wezmę pewnie wersję z czytnikiem breloków, jest 170 droższy - warto?

    Nie mam pojecia czy warto. Kazdemu wg. potrzeb. Moim zdaniem nie warto.
    Po to jest kod cyfrowy, zeby nic przy sobie nie nosic. Ale ktos moze
    miec inne potrzeby, jak danie komus czasowo mozliwosci wejscia do domu,
    wydajac brelok. Z drugiej strony domofon ma mozliwosc zaprogramowania
    dwoch, niezaleznych kodow, wiec jeden zawsze mozna zmienic.

    > Szkoda, że nie mają taiej wersji ale z 3 przyciskami, choć da się
    > przeboleć, najwyżej 2 unifony będą dzwonić na raz.

    Nawet nie wiedzialem, ze nie ma z trzema przyciskami. To znacy sa, ale
    bez zamka szyfrowego. :-(
    Przed zakupem zadzwon, niech Ci skompletuja zestaw dla Twoich potrzeb.
    Istotne jest adresowanie unifonow, zwlaszcz jak maja dwa razem dzwonic.
    Druga sprawa to zasilacz dla trzech unifonow.
    Ja to kupilem w jakims sklepie netowym, po wpisaniu w google. Wyszlo
    taniej jak u producenta, wiec sprawdz i ten kanal.

    Pozdro.. TK

    ---
    Avast.