  • Data: 2019-07-26 17:49:14
    Temat: Re: jaki klej i grzebień do gresu 60x60
    Od: "brunet.wp" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pilocik" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > Zastanów się jednak nad kolejnością - czy nie
    > lepiej najpierw ściany a później podłogę ?
    > Odpada wkurw jak Ci na świeże płytki upadnie
    > cokolwiek cięższego

    Gdybym miał większe doświadczenie, to tak bym
    zrobił. Najpierw ściany od drugiej warstwy (na
    jakiejś listwie startowej), potem podłoga a na
    końcu pierwszy rząd płytek na ścianie.

    Ale że ze mnie nowicjusz totalny, to muszę zacząć
    od podłogi i dopiero pozycjonując się od podłogi
    układać po kolei od dołu płytki na ścianie.
    Podłogę zabezpieczę.

    Poza tym wielu fachowców też tak robi czyli
    najpierw cała podłoga, potem ściany.