    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Mon, 14 Apr 2014 03:34:02 -0700 (PDT)
    Subject: Re: jaki profil zamkniety na markize?
    From: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 14 kwietnia 2014 12:13:42 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > no to profil zamknięty 40x100. A w miejscu mocowania do słupa trzeba nie
    > tylko zrobic otwory, ale w nie wspawac rurki, zeby trzymało obiema
    > płaszczyznami.

    Mowisz ze az rurke wspawac trzeba?
    Tzn. rozumiem najlepiej tulejke o srednicy wew. mniej-wiecej srednicy otworu
    i obspawac lekko. No w sumie mialoby to sens (spawac za mocno w sumie nie
    trzeba - byle bedzie sie trzymalo na czas montazu, potem to i tak scisna
    sruby / szpile :) Dzieki za pomysl, zrobilbym pewnie bez, a to faktycznie
    mogloby sie ugiac. Choc z drugiej strony - otwory maja rozstaw 7cm, moge tak
    dobrac profil zeby dwa otwory wyszly tuz przy krancach profilu. Wtedy rurka
    chyba bylaby zbedna? Im mniej spawania tym lepiej bo aktualnie spawary nie mam
    i sasiad bedzie mi fuche odwalal :-)

    A masz moze jakis madry pomysl jak dospawac do tego uszy (bo uchwyty maja trzy
    otwory - rozstaw 7cm) zeby bylo to mozliwie jak najmocniejsze?
    Tzn. profil bedzie mial 10cm wysokosci. A uchwyty maja ok 19cm. Moj
    prosty pomysl to po prostu obciac z takiego samego profila dodatkowe 10cm
    i bokami (ew. otworem do boku) obspawac. Chyba powinno wystarczyc?
    W sensie mialem jakies mysli czy nie powycinac jakis "gniazd" w tym
    glownym profilu na te dodatkowe uszy ale to chyba przesada? ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.