    From: Rafal <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: jakie podłoże pod basen?
    Date: Thu, 12 Mar 2009 07:38:59 +0100

    ? pisze:

    > Leniuszek zabrał głos na tej było nie było pracowitej grupie?

    hmm, może i lubię poleniuchować, ale na pewno nie lubię robić czegoś
    czego robić nie trzeba:) w skrócie: jak robić, żeby zrobić, a się nie
    narobić:)

    Policzmy..
    20m^2
    podkład to z 40cm
    daje to 8m^3 ziemi do wyniesienia i tle samo żwiru/piasku do przyniesienia
    przyjmijmy średnią gęstość materiałów na 1,5t/m^3 to daje po 12ton w
    każdą stronę - razem 24 tony
    zakładając że za jednym kursem mógłbym zabrać 40kg to daje 600 kursów
    odległość do przeniesienia to jakieś 30m w tym jakieś 8 stopni i kilka
    ostrych zakrętów..
    Nie dziękuję;)

    Nadal liczę że znajdzie się jakieś rozwiązanie pasujące do moich potrzeb.
    Ew czekam na potwierdzenie kogoś kto układał granit na słabym
    podkładzie, jak to wygląda po kilku latach.