  • Data: 2009-03-12 12:04:27
    Temat: Re: jakie podłoże pod basen?
    Od: Rafal <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja to zrobiłem tak:
    > 1.wyrównanie terenu.
    > 2.polozenie cienkiej foli.
    > 3.polozenie zielonej wykladziny -miekka, syntetyczna.
    > 4.rozlozenie rollborderów.
    > 5.ustawienie basenu głębokość 90 cm , średnica 4m.
    >
    > Zajęło 2 popołudnia.
    >
    > D.P.

    W poprzednich dwóch sezonach miałem:
    -folia
    -styropian 3cm przycięty do rozmiarów basenu, wystająca folia zawinięta
    na styropian i przyklejona taśmą
    -basen
    -czas rozłożenia z napełnianiem jedno popołudnie
    -czas w jakim ludzie się pytali co za ufo wylądowało w ogrodzie - do
    następnego rozłożenia basenu

    styropian jest super wynalazkiem pod basen - bardzo miękkie i przyjemne
    w dotyku dno! dodatkowo izoluje termicznie, woda nie wyziębia się tak
    szybko, można złożyć i użyć w następnym sezonie - trzeba sobie tylko
    poznaczyć co by wiedzieć jak go ułożyć ponownie.

    Jednak ja szukam rozwiązania żeby uniknąć efektu lądowiska ufo