eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniekabel grzejny/grzewczy? jak zabezpieczyć na zimę inst.? › Re: kabel grzejny/grzewczy? jak zabezpieczyć na zimę inst.?
  • Data: 2018-09-19 01:08:46
    Temat: Re: kabel grzejny/grzewczy? jak zabezpieczyć na zimę inst.?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dawaj dzien godzine i minute gdzie to samo napisales oszuscie. Zastanawia mnie jakim
    trzeba byc chujem, to nie do ciebie bo jakim chujem jestes wiem, zeby czytac co
    wypisujesz i nie zareagowac zebys zamknal ryja. Tylko jeszcze jedna osoba na tej
    grupie zauwazyla ze pierdolisz bez sensu. I chwala jej za to. Reszta to drobne chujki
    ktorym swoimi opowiesciami srasz na ryje a oni uwazaja ze to czekolada. Tacy
    prawdziwi Polacy co by bulke przez bibulke a chuja cala geba. Moge nie byc lubiany za
    poglady, sram na to. Ale dlaczego w kulturalniejszy niz ja sposob nikt ci nie
    powiedzial zebys spierdalal nie mam pojecia. Teraz tez wiejskie kmioty wody w gebe
    nabiora chociaz wiedza ze lzesz.