eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniekabel grzejny/grzewczy? jak zabezpieczyć na zimę inst.? › Re: kabel grzejny/grzewczy? jak zabezpieczyć na zimę inst.?
  • Data: 2018-09-19 08:44:27
    Temat: Re: kabel grzejny/grzewczy? jak zabezpieczyć na zimę inst.?
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-09-19 o 01:25, Adam pisze:

    > Inteligentni???
    > Jak można być inteligentnym, ale nieświadomym?
    > Nawet, jakby ktoś skończył tylko 6 klas podstawówki, to wiedziałby,
    > jakie to może być zagrożenie. Owszem, nie musiałby znać wzorów
    > chemicznych ani umieć liczyć wartości opałowej propanu czy znać
    > izotopów węgla, ale qrna stawiać butle (nawet "puste") przy piecu
    > węglowym?
    >
    > Nie obrażaj ludzi inteligentnych zaliczając tych osobników do tegoż
    > grona.

    Może niezbyt jasno się wyraziłem. One nie stały tuż przy kotle, ale w
    pomieszczeniach piwnicznych znajdujących się obok kotła, które pełnią
    rolę składu opału. Ale i tak otwarta przestrzeń, bo pomiędzy
    pomieszczeniami drzwi nie ma.

    Tak czy siak ze względu na pomieszczenie znajdujące się poniżej gruntu
    nie ma prawa tam być żadnych butli czy jakiejkolwiek instalacji na
    propan lub propan-butan, ponieważ gazy te są cięższe od powietrza.