  • Data: 2010-12-29 13:24:17
    Temat: Re: kable grzewcze do rynien
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 29 Gru, 12:07, a...@p...pl wrote:

    > no to w takim razie po co wymyslono te kable do rynien?

    IMHO to sa kable grzewcze wylacznie do rynien spustowych, a nie
    normalnych. Chodzi o to zeby udroznic spust. Nie wiem po co to - u
    mnie nie ma problemu z rynnami i ich odplywem, nic mi na glowe nie
    kapie i nic sie nie "przelewa" przez rzekomo zatkane spusty :) IMHO
    niepotrzebny wydatek (zarowno inwestycyjny jak i eksploatacyjny).
    pozdr.

    --
    Adam Sz.