  • Data: 2017-02-23 11:37:00
    Temat: Re: kamerka/aparat do zdjęć poklatkowych na budowe
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    jak się zastanowić, to szukasz cudów. zasilanie masz? No bo jak nie, to
    zapomnij o proponowanych rozwiązaniach. Zacznij od tego czy jest prąd,
    ewetnualnie jakim akumulatorem dysponujesz.
    Z niezgłoszonych pomysłów ja proponuje kamerkę ip, z możliwością
    wetknięcia karty pamięci. mam taką do monitoringu, ale czy może robić
    fotki na kartę, a potem się nimi podzielić przez wifi - nie wiem.
    sprawdzę wieczorem
    ile kasy chcesz na to przeznaczyć? A może właśnie zainwestuj już w dobrą
    kamerę, normalny monitoring, a po wybudowaniu wykorzystasz taki zestaw
    zgodznie z przeznaczeniem.

    ToMasz