    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: kamerka/aparat do zdjęć poklatkowych na budowe
    Date: Thu, 23 Feb 2017 16:13:39 +0100

    W dniu 23.02.2017 o 13:30, uciu pisze:

    > Prąd jest wiec nie ma problemu.
    > Zobacz swoją kamerke ew jaką radzisz kupić bo widze rozpiętość od 100 do 1xxxx. Coś
    jak piszesz byłoby ok, zapis na karte i potem po wifi przesyłanie co jakiś czas na
    kompa czy telefon.

    > Dzięki
    > uciu

    ja mam jedną taką kamerę, więc mało sprawdzę. ale naprzykład niektóre
    camspoty overmaxa mają wtyczkę z miedzianym, hardwarowym wejściem
    wyjściem. jeśli do takiej wtyczki podać impuls wyzwalający co 5 sekund
    (banalna elektronika) to kamera zareaguja na niego jak na alarm. czy
    wtedy może walnąć fotkę zamiast zapisywać na dysk? niemam pojęcia. ale
    jak masz czas to sprawdz sobie na forach albo napisz do overmaxa.
    reklamy kamerek ip widziałem w makro/sergorsie. Co kamerka to inny soft.
    ToMasz