  • Data: 2018-01-06 16:46:20
    Temat: Re: kiepskie parametry pradu - jak walczyc z ZE
    Od: KIKI <h...@u...dl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tabelki w excelu muszą odpowiadać temu:
    > Dziennik Ustaw Nr 93 Poz. 623

    Ja stawiam na uszkodzenie kabla lub złe połączenie.
    Zasilacz impulsowy w TV ma na wejściu kondensator gromadzący energię.
    Jemu jest wszystko jedno czy dostanie 100V czy 250V i czy będzie to prąd
    stały czy zmienny.
    Każde urządzenie z zasilaczem impulsowym będzie działać z prądu stałego.

    https://duckduckgo.com/?q=zasilacz+impulsowy+schemat
    &t=ironbrowser&iar=images&iax=images&ia=images&iai=h
    ttp%3A%2F%2Fzsp5.krosno.pl%2Fkonkurswww%2F2011%2Fdob
    rowolskiml%2Fimages%2Fimpulsowe.gif

    Od stabilizacji napięcia jest przetwornica, która odbiera energię z tego
    kondensatora. Jeżeli TV się zupełnie wyłącza to musi następować zupełna
    przerwa co by świadczyło o złym styku gdzieś na aparatach w rozdzielni
    czy coś z kablem.