  • Data: 2012-07-19 17:58:47
    Temat: Re: klej w piance do betonu komórkowego
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiki" <l...@l...net> napisał w wiadomości
    news:ju95kr$gd7$1@inews.gazeta.pl...
    > heh no widzisz :-) Styropian na ramkę ale ściany się walą :-)

    A co ma piernik do wiatraka? Ścianek działowych nie ocieplałem styropianem
    :)

    Zdjęcia ścianek cały czas są w moim dzienniku. Sam oceń czy się walą :)

    Są kiepsko pomurowane, więc chcę samodzielnie je trochę poprawić i wzmocnić
    zanim wejdą tynkarze.

    > Trzeba mieć oczy dookoła głowy. Czemu nie dajesz nam zdjęć z budowy do
    > skomentowania? Też sie uparłeś, że wiesz lepiej :-)

    Ostatnio nie robiłem zdjęć, bo mi się nie chce i czasu brak. Kończę właśnie
    elektrykę. Ocieplam poddasze, porządkuję teren wokół domu i inne ważne 1000
    robót. Dużo robię sam, więc idzie koszmarnie wolno...

    Ale zdjęcia zrobię, to pooceniasz.