  • Data: 2017-07-24 23:40:25
    Temat: Re: klimatyzator przenośny. skąd bierze powietrze?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 24 lipca 2017 22:51:13 UTC+2 użytkownik Sebastian Biały napisał:

    > Ludzie kupujący takie zabawki wiedza że wydajnośc jest kiepska. Nie o to
    > chodzi. Chodzi o to żeby szbko schłodzić pokoj dziecka czy coś w tym
    > guscie. Sam takiego używam. Kiedyś wyląduje na strychu jako "split",
    > obecnie służy do szybkiego uzyskania komfortu i tyle.
    >
    > Nie jeden raz widziałem taki klimatyzator *BEZ* rury odprowadzającej
    > ciepło, gdzieś w kącie. I co najbardziej zastanawiające userzy sa
    > *zadowoleni*. Dmucha zimnym. Taki life-hack dla tumanisty.

    Przede wszystkim to obniża wilgotność, a suche powietrze to mniejsze
    odczucie ciepła :) Ale bardziej chyba chodzi o to, że wydali parę stów
    i głupio by było jakby nie działało :)) Wiem, bo miałem taki, w 2009
    kupiłem:

    " ** Klimatyzator 40m2 12.000 BTU Osuszacz EWT 24mGW "
    " 810,00 zł za sztukę "

    Sprzedałem po roku bo pudło tylko hałasowało i wodę spod siebie
    wypuszczało. NIC nie chłodziło ;-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.