    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Thu, 20 Apr 2017 03:23:28 -0700 (PDT)
    Subject: Re: kocioł HEF - stanowczo odradzam
    From: l...@w...pl

    W dniu wtorek, 13 listopada 2007 19:48:30 UTC+1 użytkownik Krzysiek napisał:
    > Szanowni grupowicze.
    >
    > Nie jestem skłonny do pisania takich jak poniżej informacji, ale w tym
    > przypadku jestem zmuszony to uczynić.
    >
    > Chciałbym przestrzec wszystkich przed zakupem kotła firmy HEF, wytwórnia
    > pieców z Lublińca. Mają swoje sklepy w Częstochowie, Kaletach, Tarnowkich
    > Górach, Dobrodzieniu, Częstochowie, Kluczborku, Raszynie, Zawierciu. Kupno
    > kotła HEF okazało się NAJGORSZYM wyborem, jaki mogłem dokonać.
    >
    > Kłopoty zaczęły się już przy dostawie na miejsce - okazało się, że nie mają
    > sprzętu by go wyładować i radź sobie człowieku sam z ponad 400 kilowym
> [...]

    Dzień dobry.
    Chciałem się podzielić swoimi odczuciami.
    1. Przed zakupem zastanów się nad serwisem jak daleko mieszkasz od firmy produkcyjnej
    kotły. I ile zapłacisz za roboczogodzinę po okresie pogwarancyjnym.
    Odp. Serwis liczy więcej za kilometr niż firmy transportowe 1,85 za kilometr netto.
    Czyli jak masz problem, poważny z piecem i mieszkasz np. 200 km. od firmy, to
    zapłacisz za sam przyjazd 910,20 zł brutto. Natomiast godzina robocza kosztuje 61,50
    netto. 75,60 zł brutto. W niektórych warsztatach samochodowych jest godzina liczona
    za 50 zł. Z własnym prądem, dachem nad głową i podatkami od nieruchomości. U Ciebie
    to wszystko Ty zapewniasz. Reasumując Firma HEF to dziady, którzy kasują Ciebie, za
    to, że kupiłeś ich piec.