  • 1. Data: 2017-04-20 12:23:28
    Temat: Re: kocioł HEF - stanowczo odradzam
    Od: l...@w...pl

    W dniu wtorek, 13 listopada 2007 19:48:30 UTC+1 użytkownik Krzysiek napisał:
> [...]
    > że klient jest najważniejszy itp., itd. Niestety okazuje się, że liczy się
    > tylko sprzedaż. To co umieścili na stronie internetowej to bajeczki.
    >
    > Po fakcie dowiedziałem się też, że kotły HEF są również wysoce wadliwe, a
    > serwis gwarancyjny wbrew pozorom płatny.
    >
    > Czy to wszystko jest warte ponad 10 tys. zł za kocioł 25 kw?
    >
    > Mając to wszystko na uwadze nie polecam nikomu dokonania żadnego zakupu w
    > HEF. Zdecydowanie odradzam!
    >
    > Krzysiek
    >
    > PS. Może ktoś też miał podobne przygody - proszę o kontakt.

    Dzień dobry.
    Chciałem się podzielić swoimi odczuciami.
    1. Przed zakupem zastanów się nad serwisem jak daleko mieszkasz od firmy produkcyjnej
    kotły. I ile zapłacisz za roboczogodzinę po okresie pogwarancyjnym.
    Odp. Serwis liczy więcej za kilometr niż firmy transportowe 1,85 za kilometr netto.
    Czyli jak masz problem, poważny z piecem i mieszkasz np. 200 km. od firmy, to
    zapłacisz za sam przyjazd 910,20 zł brutto. Natomiast godzina robocza kosztuje 61,50
    netto. 75,60 zł brutto. W niektórych warsztatach samochodowych jest godzina liczona
    za 50 zł. Z własnym prądem, dachem nad głową i podatkami od nieruchomości. U Ciebie
    to wszystko Ty zapewniasz. Reasumując Firma HEF to dziady, którzy kasują Ciebie, za
    to, że kupiłeś ich piec.

  • 2. Data: 2017-04-20 12:48:24
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    co to za kociol byl?
    podajnikowiec, dolniak? mam nadzieje ze nie smieciuch tzw gorny...

  • 3. Data: 2017-04-20 13:05:43
    Temat: Re: kocio? HEF - stanowczo odradzam
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-04-20 o 12:48, abn140 pisze:
    > co to za kociol byl?
    > podajnikowiec, dolniak? mam nadzieje ze nie smieciuch tzw gorny...

    Dziwny ten post.
    Jakis koles od uznaniowej gwarancji a nie warunki gwarancji na pismie, w
    czasach kiedy liczy sie rekojmia. Zale, ze kociol bez montazu drozszy?
    Trzeba bylo brac z montazem, albo inny. Zdziwiony, ze transport bez
    dzwigu i placi dziesiec tysi z gory?

    Pozdro.. TK

  • 4. Data: 2017-04-20 13:08:04
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 20 kwietnia 2017 13:05:42 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

> [...]
    > czasach kiedy liczy sie rekojmia. Zale, ze kociol bez montazu drozszy?
    > Trzeba bylo brac z montazem, albo inny. Zdziwiony, ze transport bez

    i post sprzed 10 lat :)

  • 5. Data: 2017-04-20 13:18:29
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-04-20 o 13:08, s...@g...com pisze:

    > i post sprzed 10 lat :)

    Wow.
    No faktycznie dziesiec lat. Pewnie konkurencja z za rogu nie spi. :-)

    Pozdro.. TK

  • 6. Data: 2017-04-20 14:08:06
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > Wow.
    > No faktycznie dziesiec lat. Pewnie konkurencja z za rogu nie spi. :-)
    >
    > Pozdro.. TK
    jak widze re w nagl. to domyslam sie ze moze byc wykopalisko.
    ale jak widze tylko posty datowane na dzisiaj.
    ale to wina goovnianego serwera... jakis eternal - september.org.
    z watkow to widze tylko 40% calosci widocznej na google.grups....
    z czego zalookujecie grupe?

  • 7. Data: 2017-04-20 14:18:53
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-04-20 o 14:08, abn140 pisze:

> [...]
    > ale to wina goovnianego serwera... jakis eternal - september.org.
    > z watkow to widze tylko 40% calosci widocznej na google.grups....

    news.atman.pl

  • 8. Data: 2017-04-20 14:38:43
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 20.04.2017 14:08, abn140 pisze:

    > ale to wina goovnianego serwera... jakis eternal - september.org.
    > z watkow to widze tylko 40% calosci widocznej na google.grups....
    > z czego zalookujecie grupe?

    Zalookujemy (cokolwiek to znaczy) grupę z serwera na ten przykład
    news.neostrada.pl - albo news.atman.pl - normalnym news-czytnikiem
    (choćby Thunderbirdem) i nie będziemy się głupio tłumaczyć
    z wyciągania staroci.

    Ale może to rzeczywiście jakaś zajadła konkurencja HEF-a
    podrzuca wyszukiwarce link do zapytania "kotły HEF opinie"?

  • 9. Data: 2017-04-20 22:59:14
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 20.04.2017 14:38, collie wrote:

    > Ale może to rzeczywiście jakaś zajadła konkurencja HEF-a
    > podrzuca wyszukiwarce link do zapytania "kotły HEF opinie"?

    Przecież wszystko można naprawić samemu. Po co serwis wzywać?