eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanie[komin gaz] Kondensat - osobno powietrze - osobno spaliny ? › Re: [komin gaz] Kondensat - osobno powietrze - osobno spaliny ?
    From: "J23" <i...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: [komin gaz] Kondensat - osobno powietrze - osobno spaliny ?
    Date: Tue, 3 Feb 2009 19:05:50 +0100

    Użytkownik "JKK" <j...@i...fm> napisał w wiadomości
    news:gm9on5$1so4$1@news2.ipartners.pl...
    > Pacjent: piec gazowy kondensacyjny, obecnie wylot koncentryczny przez
    > ścianę.
    >
    > Ponieważ spotkałem się z poglądem, że spaliny w takim układzie
    > mogą powodować uszkodzenie tynku akrylowego / silikatowego,
    > rozważam wypuszczenie spalin przez komin (jest wkład kamionkowy),
    > a pobieranie powietrza dalej obecną rurą.
    >
    > Czy ktoś ma takie rozwiązanie / zna stosowną przejściówkę ?
    >
    > Pzdr
    >
    > JKK
    Ja tak zamierzam zrobić
    Mam Buderusa, kpiłem taką koncentryczną nakładkę na piecyk - fi60 spaliny,
    fi 100 powietrze. Na to trójnik kanalizacyjny z denkiem, w denku otwór przez
    który wyjdzie rura spalinowa do komina, a w bok rurą kanalizacyjną za ścianę
    po powietrze. Na rurę pewnie ocieplenie żeby się nic nie wykraplało i nie
    wychładzało pomieszczenia.

    Pozdr
    J23