  • Data: 2012-04-16 10:15:50
    Temat: Re: kompostownik, parę pytań
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Tadeusz Smal napisał:

    > :)
    > To tylko zwykła logika bytu sformułowana wieki temu przez Parminidesa,
    > że jest to co jest a czego już nie ma to nie ma

    Jasno tutaj widać, że kompostowanie trawy, to rzecz zbyt złożona dla
    prostego parmenidesowego "byt jest, a niebytu nie ma". Tu trzeba
    mądrości, jaką miał Sokrates. Ale trzeba wiedzieć, że jego Sokratesem
    to tylko Grecy przezwali, bo po prawdzie był to Jedrek Kudasik z Nowego
    Targu, czyli z miasta. A baba jego, to była Wanda, a nie żadna Ksantypa.
    Ten Jędruś Kudasik powiedział bardzo mądre słowa: krowa, i koza jednóm
    trowe zrejóm, a gówno inkse. Ludziska jeden rozum mają, a każdy rozumuje
    inaczej. Gdyby Jędrek był ogrodnikiem, to by powiedział, że każdemu
    kompost tak pachnie, jakie są umiejętności jego. Hej.

    Jarek

    --
    Są rzeczy na niebie i na ziemi, o których się filozofom nie śniło.