    From: "kris" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: kosiarka reczna/elektryczna/spalinowa
    Date: Tue, 7 Jul 2009 10:01:06 +0200

    Użytkownik "tomekgert" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:h2tll7$bp2$1@news.onet.pl...
    > Witam,
    >
    > Czym najlepiej kosic trawe wokol domu? Powierzchnia ok. 350m2, wiec
    > malutko..
    > Zastanawialem sie nad kosiarka bebnowa reczna, ale widze, ze taka reczna
    > jest niekiedy drozsza od zwyklej elektrycznej (pewnie chinszczyzna).
    > Cos polecacie/sugerujecie??
    > Jaka jest wyzszosc kosiarki recznej od elektrycznej, czy spalinowej? jakos
    > ciecia, bo cena raczej nie...

    Na 350metrów kw trawnika kup najtańszą kosiarkę elektryczną. Tylko silnik
    min. 1kW aby miała.
    Ja mam 400 metrów kw trawy do skoszenia, kosiarke elektryczną 34cm
    szerokości koszę dwa razy w tygodniu.
    Jedno koszenie to maks godzina pracy. Trawę z kosza wsypuję do
    kompostownika.
    Zobaczę za rok co za kompost z tego wyjdzie

    Krzysiek