    From: "Bartosz Augustyniak" <o...@u...toya.net.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: kosiarka reczna/elektryczna/spalinowa
    Date: Tue, 7 Jul 2009 10:45:03 +0200

    news:h2uvrk$ima$1@news.interia.pl...

    > Użytkownik "Sebcio" <s...@n...net> napisał w wiadomości

    > Jakis glos rozsadku. Tylko spalinowa niezaleznie od wielkosci trawnika,
    Tu bym się niezgodził. Spalinowe są duże i niestety cieżkie, co utrudnia
    manewrowanie.

    Jas koszę ok 1200-1500m2 i tu ma sens spalinówka (miałaby więszy jak bym
    wywalił trochę krzaczków), ale na tak małej (350m2) powierzchni nie widze
    żadnej przewagi spalinowej nad elektryczną.

    Poptrzny mp na firme stiga. Najmniejsza kosiarka splainowa to 43cm, wieksza
    48. Generuja hałas na poziomei 96dB, waża na poziomei 30-33kg, elektryczna
    37,39,46 , hałas dla najwiekszej 94 dB (ponad dwa razi ciszej) dla
    mniejszych nie okreslone masa tej 46 jest porównywalna 33, mniejszych
    17,15kg). Wiem inne materiały ale ja z tego powodu odpuściłęm sobie
    aluminium bo ojciec powiedział że on już sobei z taką nie da rady

    Poza tym kożystniejszy rozkład momentu obrotowego silnika elektrycznego.

    Duże powierzchnei jak najbardziej spalinowe, małe nie ma co kombionowac
    elektryczna.

    > To komfort jakiego nie daje zadna inna kosiarka.

    Te 96 dB przy spalinowej ??

    --
    Z poważaniem
    Bartosz Augustyniak,Łódź