eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniekosiarka spalinowa - traktorek - czy kosiarka listowa › Re: kosiarka spalinowa - traktorek - czy kosiarka listowa
  • Data: 2018-08-06 18:32:59
    Temat: Re: kosiarka spalinowa - traktorek - czy kosiarka listowa
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.08.2018 17:46, Mateusz Viste pisze:

    > Kolega widzę cierpi na kompleks mieszczucha.

    No, niby teraz też mieszkam w mieście, ale jak w tym szmocesie, phi:

    - Moniek, mówią, że twoją żonę miało całe miasto.
    - Phi, wielkie mi miasto, pięć tysięcy ludzi!

    > Owca w roli kosiarki to absurd?

    Akurat o owcy złego słowa u Ciebie nie słyszałem, tylko o koniu -
    że kopie, i o krowie - że bodzie, czy coś koło tego. A wszystko
    w kontekście, powtarzam, żywych kosiarek dla emeryta. Serio.