eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniekosiarka spalinowa - traktorek - czy kosiarka listowa › Re: kosiarka spalinowa - traktorek - czy kosiarka listowa - a może OWCA ?
  • Data: 2018-08-06 19:22:52
    Temat: Re: kosiarka spalinowa - traktorek - czy kosiarka listowa - a może OWCA ?
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 06 Aug 2018 18:32:59 +0200, collie wrote:
    > Akurat o owcy złego słowa u Ciebie nie słyszałem,

    Bo o owcy nic złego nie sposób powiedzieć. Owca jest mądra, zgrabna,
    ładna i powabna. Do tego ma zawsze dobry humor i niezwykle pozytywne
    nastawienie do życia.

    > tylko o koniu - że kopie, i o krowie - że bodzie, czy coś koło tego.

    O koniu że kopie to mimochodem, bo może się tak zdarzyć, sam
    doświadczyłem niejednokrotnie. O bodzeniu nic nie pisałem, bo i nic mi
    nie wiadomo o tym by zdrowa na umyśle krowa bodła ludzi, przynajmniej w
    mojej okolicy takich nie ma. Natomiast zarówno krowa jak i koń nie nadają
    się na kosiarkę z prostego powodu: masa. Raz że stwarza tym samym istotne
    zagrożenie, a dwa że skutecznie rozkopie teren. Dlatego sugerowanie tych
    zwierząt do koszenia ogrodu jest mało trafnym pomysłem.

    > A wszystko w kontekście, powtarzam, żywych kosiarek dla emeryta. Serio.

    Pewnie że serio. Co najmniej połowa moich klientów to ludzie w wieku
    około-emerytalnym. A sprzedaję kosiarki. Te dokładnie: http://soay.fr
    Strona w obcym języku, ale jak kto lubi absurdalny humor to google
    translate dostarcza świetnej zabawy:
    https://translate.google.fr/translate?sl=fr&tl=pl&u=
    soay.fr

    Mateusz