  • 1. Data: 2010-08-13 06:05:25
    Temat: koszmar - reklamacja w Leroy
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    Zakupilismy u nichdwie kabiny prysznicowe jak były w dobrej cenie.
    Kilka miesięcy stały w garażu. Po montażu okazało sie że jedna ma
    pokrzywiony profil i niemozliwe aby była to nasza wina bo tego wyprostować
    sie nie da - za twarde. Przyjechał serwis z Cersanitu i powiedział że to
    uszkodzenie mechaniczne i do widzenia. Poza protokołem powiedział że to
    najprwdopodobniej w Leroyu kabiny leżały jedna na drugiej i została
    zgnieciona. W leroyu spyachają nas na serwis itd. Reklamowalismy ta
    reklamacje i przyjechał drugi raz serwis i to samo :)
    A my nadal nie możemy uzywać kabiny bo sie nie domyka

  • 2. Data: 2010-08-13 07:44:33
    Temat: Re: koszmar - reklamacja w Leroy
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Zakupilismy u nichdwie kabiny prysznicowe jak były w dobrej cenie.
    > Kilka miesięcy stały w garażu.

    Weź sobie chłopie otwórz sklep i pomyśl z co mys myślał o gostku co po
    trzech miesiącach od daty zakupu do ciebie przychodzi z reklamacją, nie
    spprawdzając stanu zakupionej rzeczy.

    Ja bym sobie o nim pomyślał -frajer.

    Bez obrazy, ale w tym akurat przypadku jestem po stronie sklepu. Ja rozumię
    przyjść z rekalmacją po tygodniu - ale po trzech miesiącach ?.
    Człowieku są jakieś granice przyzwoitości ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 3. Data: 2010-08-13 07:55:14
    Od: "Przemek" <e...@v...pl>

    Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > rozumię przyjść z rekalmacją po tygodniu - ale po trzech miesiącach ?.
    > Człowieku są jakieś granice przyzwoitości ....

    tak, w tym kraju 2 lata rekojmi, czy jak to tam nazwiemy
    nie ma prawnego obowiazku montazu czegokolwiek w czasie <7 dni pod rygorem
    niewaznosci gwarancji/ rekojmi

    pozdr
    p.

  • 4. Data: 2010-08-13 08:19:51
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

    > WeĽ sobie chłopie otwórz sklep i pomy?l z co mys my?lał o gostku co po
    > trzech miesi?cach od daty zakupu do ciebie przychodzi z reklamacj?, nie
    > spprawdzaj?c stanu zakupionej rzeczy.
    >
    > Ja bym sobie o nim pomy?lał -frajer.
    >
    > Bez obrazy, ale w tym akurat przypadku jestem po stronie sklepu. Ja
    > rozumię przyj?ć z rekalmacj? po tygodniu - ale po trzech miesi?cach ?.
    > Człowieku s? jakie? granice przyzwoito?ci ....

    Do Ikei zaniosłem stertę rozpakowanego, ale nie montowanego towaru po 2
    latach i przyjęli. Nie musiałem nic uzasadniać.
    Lustrzane drzwi od szafy pęknięte na pół po 5 miesiącach też przyjęli.
    Lubię ten sklep i ich mebelki.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 5. Data: 2010-08-13 09:17:53
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Rafał wrote:
> [...]
    > serwis itd. Reklamowalismy ta reklamacje i przyjechał drugi raz
    > serwis i to samo :) A my nadal nie możemy uzywać kabiny bo sie nie domyka

    trzeba było chociaż obejrzeć przed montażem wtedy byś ładnie spakował do
    pudełka i oddał do sklepu a tak masz problem,

    możesz jeszcze kupić nową i nich i zwrócić z tym uszkodzonym elementem.

  • 6. Data: 2010-08-13 09:25:02
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    On 13 Sie, 11:17, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > możesz jeszcze kupić nową i nich i zwrócić z tym uszkodzonym elementem.

    I to jest chyba najprostsze wyjście.

    J.

  • 7. Data: 2010-08-13 12:34:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Rafał pisze:
    > Zakupilismy u nichdwie kabiny prysznicowe jak były w dobrej cenie.
    > Kilka miesięcy stały w garażu. Po montażu okazało sie że jedna ma
    > pokrzywiony profil i niemozliwe aby była to nasza wina bo tego wyprostować

    I po ptokach - uszkodzone przy montażu. I udowodnij, że nie.

  • 8. Data: 2010-08-13 13:29:34
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Rafał" <a...@c...nospam.pl> wrote in message
> [...]
    > sie nie da - za twarde. Przyjechał serwis z Cersanitu i powiedział że to

    Mówiłem żeby tego Cersanitu nie kupować. Ja jestem skłonny ci uwierzyć, że
    wyroby od nich wychodzące są wadliwe od początku.
    Kup Chińskie nastepnym razem.

  • 9. Data: 2010-08-13 13:32:51
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> wrote in message

> [...]
    > latach i przyjęli. Nie musiałem nic uzasadniać.
    > Lustrzane drzwi od szafy pęknięte na pół po 5 miesiącach też przyjęli.

    Ałaśnie. Takich spraw jest mały procent ale budują dobrą markę. Kupiłeś
    pochopnie to nie masz się co martwić, że wtopiłeś kasę.
    Do Castoramy też odnoszę co mi zostaje po czym natychmiast to co mi oddają
    zostawiam na coś innego.

  • 10. Data: 2010-08-13 14:46:55
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
    > "Rafał" <a...@c...nospam.pl> wrote in message
    >
    > Mówiłem żeby tego Cersanitu nie kupować. Ja jestem skłonny ci
    > uwierzyć, że wyroby od nich wychodzące są wadliwe od początku.
    > Kup Chińskie nastepnym razem.

    a ten cersanit to myślisz, że jest z Niemiec?

    właśnie kupił chiński szajs w markecie i ma problem.