  • 1. Data: 2010-08-13 09:30:35
    Temat: Uszkodzona wykładzina PCV - jaki klej?
    Od: Rostov <r...@o...pl>

    Witam,

    Mam w pokoju wykładzinę PCV.
    Od przesuwania mebli naderwała się lekko powierzchnia wykładziny i
    odstaje.
    Jakim klejem mogę to podkleić, żeby nie zaczęło się topić i dymić?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-08-14 13:05:27
    Temat: Re: Uszkodzona wykładzina PCV - jaki klej?
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 13 Sie, 11:30, Rostov <r...@o...pl> wrote:
> [...]
    > odstaje.
    > Jakim klejem mogę to podkleić, żeby nie zaczęło się topić i dymić?

    Co to znaczy "naderwała się powierzchnia" ?
    Czy wykładzina się rozwarstwiła ?

  • 3. Data: 2010-08-22 18:19:09
    Od: Rostov <r...@o...pl>

    On 14 Sie, 15:05, Marek wrote:
    > Czy wykładzina się rozwarstwiła ?

    Najprawdopodobniej tak, bo po rozerwaniu odeszła tylko ta gładka
    warstwa, a pod spodem jest szare.