    From: "Maciej S." <m...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: koszt studni glebinowej
    Date: Thu, 10 May 2012 07:12:58 +0200

    Sluchaj - oni wiercili u mojego sasiada - wywiercili 4 otwory po 60mb kazdy,
    wprowadzili rury (PE32 SDR11 - 500mb = 1k pln) i skasowali za to 16 tys pln
    do reki - cena promocyjna. Dwa dni robili, trzeci mozna doliczyc na
    transport. Fakt, ze robilo ich czterech chlopa ale to i tak wychodzi ze
    zarobili gdzies po 3k pln na czysto na leb w trzy dni. 6 takich robot i
    kazdy ma po 18k pln na leb - zarabiasz tyle ? ;) Bo ja nie :) A wiem dobrze
    jak duze jest zapotrzebowanie na wiercenie DZ samych pomp ciepla!
    pozdr.

    Wszystko pięknie jak wiercisz w piasku. Jak jest glina i iły lub skała
    zaczyna się zabawa.
    Zresztą te 60 zł jest za wiercenie z płuczką. Ceny studni 200-300 za metr są
    za wiercenie udarowe, o wiele lepsze i trwalsze.

    Przyjedz do kieleckiego z tymi chłopakami, niech tu powiercą, zobaczymy czy
    będzie tak pięknie

    PS. Robiłem studnię kopaną. Ma 12 metrów. Studniarz z 3 chłopakami kopał ją
    5 dni. Cena wyszła mnie ponad 10 tys - na tyle że pod koniec zacząłem
    żałować że nie wziąłęm głębinówki.

    MC