  • Data: 2019-07-21 11:43:50
    Temat: Re: kran w elewacji
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-07-20 o 14:01, Adam Sz. pisze:
> [...]
    wyłazi mi pex20 poprzez 20cm styropianu, na nim musze coś podłączyć na tyle stabilnie
    zeby się nie obruszało gdyby ktos za wąż ciągnął.
    moze gwintem jakims. Ale moze są gotowce jakies.

    > Ja mam zwykłe kolanko z "uszami" przymocowane do ściany, a w nie wkręconą 20cm
    przedłużkę mosiężną, całość zapianowana - trzyma 10-ty rok, a nawet nie
    > wyłączam wody na zimę i woda w kranie regularnie zamarza ;)
    > pozdr.

    Rozumiem że zawór w domu zamknięty i okręcasz tan na ścianie?

    Robak