  • Data: 2020-09-11 11:40:24
    Temat: Re: kryminał budowlany
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale tak obecny swiat dziala, nie mam na to wplywu, wiec najprosciej plynac z
    fala...
    > Wole prace przy kompie 9-17 z przerwa na obiad w knajpie, mozliwosc pracy zdalnej,
    odlozenie jakiejs kasy na pozniej, bezproblemowe wakacje...
    więc "WOLĘ" wymusza taką pracę.

    > Teraz sukcesywnie likwiduja te termy i kominami, ktore zostaly wolne prowadza CWU z
    wymiennikowni w piwnicach-grzane woda z elektrocieplowni, ktora jest obecnie do CO.
    nie "oni likwidują", tylko my właściciele wybraliśmy takie a nie inne
    rozwiązanie. Ja mam jedno z mieszkań w bloku w którym jest CO z miasta i
    ciepła woda w 3 rurkach. opłaty miesięczne dokładnie 2 razy wyższe niż w
    tym w którym mieszkam. przeznaczam je na wynajem.
    > Przez te piecyki kilka osow wyladowalo na cmentarzu, a np. syn kolegi w szpitalu...
    no. przez to ze są zajebiście stare. teraz trzeba montować z zamkniętą
    komorą spalania. PRzy takich ludzie nie umierają.

    > e.. znam i takich i takich, tylko chyba te limity nie z obecnej epoki, bo chyba
    srednia juz 5kPLN przekroczyla... bo za 2 to aktualnie nikt pracowal nie bedzie
    razczej, toz to ~100PLN na dzien roboczy :(
    będą, pracują, nic się nie martw. ja zarabiam najniższa krajową, bo...
    święty spokój cenię bardziej niż pieniądze. dostaję 500+ i jak to ktoś
    wyliczył optymistycznie, po 3 latach stać Cię na kolejne mieszkanie.
    dupa jestem, bo mnie to zajęło 5 lat.

    > Tyle to placilem ~20 lat temu pomocnikowi murarza na budowie na wsi, czyli komus
    bez zadnych kwalifikacji.. miesznie zaprawy i podawanie pustakow...
    teraz musisz zapłacić duuuużo więcej, tyle co lekarzowi który ma jeden
    etat, początkującemu programiście, bo.... porozmawiaj z wątkotwórcą nie
    ze mną.

    ToMasz