  • Data: 2020-09-11 10:45:00
    Temat: Re: kryminał budowlany
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thursday, September 10, 2020 at 9:28:00 PM UTC+2, ToMasz wrote:
    > (...)
    > Nie odniosę się do tego co wyciąłem, bo trochę mnie nie rozumiesz. ale
    > kulturalnie.
    > To mi będzie potrzebne

    ceny nieruchomosci non stop ida w gore,

    > spróbuj zamknąć oczy, mocno i wyobrazić sobie węża który zjada własny
    > ogon. albo samonapędzającą się spirale długów. coś co ma dodatnie
    > sprzężenie zwrotne.

    Ale tak obecny swiat dziala, nie mam na to wplywu, wiec najprosciej plynac z fala...
    Wole prace przy kompie 9-17 z przerwa na obiad w knajpie, mozliwosc pracy zdalnej,
    odlozenie jakiejs kasy na pozniej, bezproblemowe wakacje...

    > Dla Ciebie 8 stów plus montaż to mało, bo masz
    > wygodniejsze mycie.

    stelaz i za 3 stowy mozna kupic, wiec co kto lubi, aktualnie jestem w wynajetym
    apartamencie z takim stojacym kiblem, odplyw w dol, firmy Geberit i ... moje na 100%
    jest prostsze w montazu, utrzymaniu czystosci, wg mnie lepiej wyglada (tzn.
    minimalistycznie ;) )

    > Dla Ciebie CUW dwa razy droższe niż ciepło z kotła
    > 2f to wygoda warta ceny. to powoduje że szczególnie w dużych miastach
    > trzeba orżnąć klientów, bo się na to zgodzą.

    To znow zupelnie nie tak...
    W Krk meszkanie mam w postkomunistycznym wiezowcu. Wg obecnych przepisow nikt by nie
    dal zgody na uzytkowanie... wspolne kanaly wentylacyjne, wspolne kominy term
    lazienkowych i kuchennych, brak licznikow wody (2 piony na mieszkanie, jak ktos sie
    uparl to sobie zamontowal 2 szt)
    Teraz sukcesywnie likwiduja te termy i kominami, ktore zostaly wolne prowadza CWU z
    wymiennikowni w piwnicach-grzane woda z elektrocieplowni, ktora jest obecnie do CO.
    Przez te piecyki kilka osow wyladowalo na cmentarzu, a np. syn kolegi w szpitalu...

    > Bo więcej jest takich
    > którzy muszą zarobić 5 tyś i 4tyś wydać na życie niż takich którzy
    > zarobią 2 tyś i 1 tyś muszą wydać na życie. Ci pierwsi czują się lepsi,
    > do pierwszego załamania zdrowia. ci drudzy uśmiechają się szeroko
    > patrząc na drzewa w parku, idąc piechotą do pracy.

    e.. znam i takich i takich, tylko chyba te limity nie z obecnej epoki, bo chyba
    srednia juz 5kPLN przekroczyla... bo za 2 to aktualnie nikt pracowal nie bedzie
    razczej, toz to ~100PLN na dzien roboczy :(
    Tyle to placilem ~20 lat temu pomocnikowi murarza na budowie na wsi, czyli komus bez
    zadnych kwalifikacji.. miesznie zaprawy i podawanie pustakow...