  • Data: 2020-09-11 08:23:07
    Temat: Re: kryminał budowlany
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak se wmawiaj.
    > Nie mam pod reka linka do statystyk ale Bytom akurat dosyc mocno cierpi.
    > Sporo mocniej niz Katowice.
    > I tak samo mocniej niz np. chorzow czy siemianowice.
    posłuchaj. ja tu mieszkam i wiem że domy nie walą sie w skutek szkód
    górniczych. inaczej, domy stare, budowane wtedy gdy ktoś myślał co robi,
    a nie robi bo musi wyrobić normę. jak sięgam pamięcią, wyburzony został
    jeden segment bloków, postawionych w czasach socjalizmu. w centrum
    widywałem budynki ktore miały pęknięcia i takie specjalne betonowe
    mostki z datą, które służyły ustaleniu czy pęka dalej czy nie. większość
    tych budynków jest już odnowiona. jest też wiele ruin, miasto sprzedaje
    całe domy 3 piętrowe za np: 180 tyś, do remontu, zbadane przez pinb i
    mimo tego ze nigdy, czyli przez 100 lat nie były remontowane - stoją.
    usenet. Ty podważasz moje słowa i karzesz mi szukać ile budynków
    zawaliło się w skutek szkód górniczych.

    > Dotyczy. Bo jak ktos wie ze bedzie mial prace/szkole w KTW to mieszkanie w bytomiu
    musi byc tansze aby kompensowalo niedogodnosci.

    > Szefie, nawet z lagiewnik do SCC jest 9km.
    > Z Selgrosa do SCC jest 7,6km.
    >
    > Daj se pokój z takim fandzoleniem.
    ale co to ma do rzeczy? ja staram się wykazać, że część problemu który
    zauważył kolega, nie wynika ze specyfiki branży, tylko z zakorzenionych
    w naszych umysłach kompleksów. Ludzie którzy pochodzą z wielkiego
    miasta, nie chcą się przeprowadzić do mniejszego bo nie i tupną nóżką.
    PRzed chwilą kolega pisał o ludziach którzy dojeżdżają do pracy 60
    minut/40km. Czemu im nie napiszesz że są debilami? Więc ja pytałem
    KAtowiczan, co powoduje że nie chcą dojechać 14km zamiast 10, jeśli
    oferuję im w zamian 150tyś złotych oszczędności przy zakupie mieszkania?
    Porównaj rzeczowo te dwie przeciwstawne informacje. Mieszkanie pod
    Karakowem na wiosce moze być, ale mieszkanie pod KAtowicemi w Bytomiu
    już nie? Nie! bo tumany nie były w Bytomiu od lat, albo były i trafiły
    na jakiś dupiaty koncert, mecz poloni bytom i im się nie spodobało. Bo
    tu 20 lat wszyscy "godali" nie "mówili". Tyle że tu nie chodzi o Bytom,
    bo w okolicy jest więcej miast z tanimi mieszkaniami. Nawet nie o
    okolice chodzi, tylko o samą możliwość przeniesienia sie w miejsce gdzie
    jest tanio. Bo gorzej płatna praca? No właśnie mówimy o tym że
    budowlaniec gdzie by nie pracował-zarabia krocie. Większość zawodów nie
    jest przywiązana do miejsca urodzenia/wychowania. Być może ten sam
    pracownik w Warszawie zarobi więcej niż w Pcimiu Dolnym. tyle ze w
    Warszawie mieszkanie będzie kilka razy droższe, a to będzie liczone w
    setkach tysięcy złotych.
    ToMasz