  • Data: 2020-09-10 21:27:57
    Temat: Re: kryminał budowlany
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    (...)
    Nie odniosę się do tego co wyciąłem, bo trochę mnie nie rozumiesz. ale
    kulturalnie.
    > tez niestety mam w bloku, ale jak zlikwiduje terme (ma byc centralan CWU) to cos
    wymysle ;)
    To mi będzie potrzebne

    > Dlatego uwazam, ze co kto lubi... w Krk, War. sa zdecydowanie wyzsze zarobki, ceny
    nieruchomosci non stop ida w gore,

    spróbuj zamknąć oczy, mocno i wyobrazić sobie węża który zjada własny
    ogon. albo samonapędzającą się spirale długów. coś co ma dodatnie
    sprzężenie zwrotne. Dla Ciebie 8 stów plus montaż to mało, bo masz
    wygodniejsze mycie. Dla Ciebie CUW dwa razy droższe niż ciepło z kotła
    2f to wygoda warta ceny. to powoduje że szczególnie w dużych miastach
    trzeba orżnąć klientów, bo się na to zgodzą. Bo więcej jest takich
    którzy muszą zarobić 5 tyś i 4tyś wydać na życie niż takich którzy
    zarobią 2 tyś i 1 tyś muszą wydać na życie. Ci pierwsi czują się lepsi,
    do pierwszego załamania zdrowia. ci drudzy uśmiechają się szeroko
    patrząc na drzewa w parku, idąc piechotą do pracy.
    ToMasz