  • Data: 2013-02-12 09:28:13
    Temat: Re: krzywa grzewcza - podłogówka Junkers
    Od: quent <q...@b...gmail.kom> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-12 09:14, Marek pisze:
    > On 12.02.2013 08:41, quent wrote:
    > Wyglada, ze nasze junkersiki sa ekonomiczne.
    > U mnie zuzycie wyglada to nastepujaco:
    > Dom 90m2 + 90m2 po podlogach. Co i cwu ogrzewane gazem.
    > Dodatkowo kominek 10kW - od pazdziernika spalone okolo 4mp drewna.
    > Gaz - typu Lw (GZ-41,5)
    >
    > 7.10.2012 - 1.12.2012 : 119m3
    > . - 31.12.2012 : 125m3
    > . - 31.01.2013 : 61m3

    Nie znam się na typach gazu ale faktycznie, w tym układzie kotły pracują
    ekonomicznie.
    Trochę się obawiałem tej zimy bo to pierwsza gdy mieszkamy normalnie.
    Wszyscy wokół pod koniec lata zbierali zapas drewna i widać jak się
    przygotowują do okresu grzewczego a ja nic. Puste podwórko ;-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info