  • Data: 2017-05-25 08:36:23
    Temat: Re: krzywa ściana
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 24 maja 2017 19:23:41 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Problem taki ze trzeba sie bedzie narobic - przy ~70m wienca (ja tyle
    > mialem) i skrecaniu co 30-40cm trzeba zrobic jakies 200 takich
    > "skretow" :-) Tys Kris jest zawsze taki bojownik o kazda zlotowke na
    > budowie - wiesz ile to bedzie kosztowac?
    >
    > Moj szaman nie uzyl ani jednego przy standardowym wiencu. Uzywal tylko
    > gwozdzi :)

    Codziennie rowerkiem przejeżdżam obok pewnej budowy
    Fotki z wczoraj:
    http://images.tinypic.pl/i/00903/apzvgvd1x7u0.jpg
    http://images.tinypic.pl/i/00903/usadi7ais2pe.jpg
    http://images.tinypic.pl/i/00903/zn9cq1txuybk.jpg
    Nie wyobrażam sobie inaczej tego wzmocnić jak prętami gwintowanymi. Ale to moje
    przemyślenia- ja się na szalunkach nie znam
    Inna sprawa to taka ze dom ok 10*10m i po kiego tam taki podwójnie zbrojony(dwie
    belki prętów 12mm)wieniec? Toż to będzie z 70cm wysokości miało.