    From: e...@o...pl
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: krzywe grzania w sterowniku pogodowym
    Date: Mon, 19 Jan 2009 09:50:02 +0100
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    > a jak niby głowice mają być jakoś tam zestrojone?
    >
    > głowica ma czujnik temperatury i otwiera sie zamyka w zaleznosci jaka jest
    > temperatura powietrza w jej pobliżu.
    >
    > BTW
    >
    > mialem ostatnio interwencjie, babka marudziła że jej grzejniki słabo grzeją,
    > poszedłe choć to nie jest mój interes i okazało sie że kobieta suszy na
    > grzejnikach pranie tak że zakrywa głowice. no i grzejniki ma praktycznie
    > zimne :)

    Pisząc "zestrojenie" mam na myśli to, że głowica w pomieszczeniu referencyjnym
    ma być (i jest u mnie) otwarta na maks, ale głowice w innych pomieszczeniach
    już nie. Chcę aby układ grzewczy działał mi tak żeby na głowicach była jakaś
    rezerwa na wypadek konieczności szybkiego dogrzania któregoś pomieszczenia
    ponad normę (wietrzenie albo jakiemuś zmarzlakowi zrobiło się najzwyczajniej
    zimno). Kombinuję tak oczywiście na zwykłą logikę.

    A zestrajałem sobie nastawą wstępną na zaworach. Niektóre nastawy
    zmniejszyłem, niektóe zwiększyłem. Subiektywny efekt jest pozytywny.

    Pozdrawiam
    e-kran