    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: kto jest odpowiedzialny, lokator czy właściciel?
    Date: Thu, 16 Oct 2014 22:16:26 +0200

    > Najemca jest zobowiązany do wykonywania drobnych napraw w stylu wymiana żarówki,
    uszczelki w kranie. Cała infrastruktura nie należy do niego tylko do właścicieli.
    Właściciele solidarnie proporcjonalnie do udziałów ponoszą koszt naprawy.

    w przypadku kosztów utrzymania budynku - solidarnie płacą. jednak w
    czasie nieobecności lokatora, który właścicielem nie jest, zamarzała
    rura (pionowa). Dla bezpieczeństwa rura ta została wymieniona na koszt
    wspólnoty. O ile wiem, za licznikiem wody w mieszkaniu - dbanie o
    sprawność rurek leży po stronie najemcy? I właśnie czy po stronie ZDM
    czy ludków których ZBM wpuscił, a w tym przypadku dał im klucze i olał?
    ToMasz