  • Data: 2010-03-24 20:57:36
    Temat: Re: który projekt lepszy
    Od: rob budowniczy <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Użyteczność tego żadna, a po co pakować się w problemy, których można w
    > łatwy sposób uniknąć...? :-) Za wysoka to cena za samą estetykę :-))

    ile może kosztować wybudowanie takiego domku przy rezygnacji z wykuszy
    i balkonu?
    Na forach często przewija się opinia, że wybudowanie domu, stanu pod
    klucz to koszty około 2-3 tyś za m^2.
    Jak się zachowuje ten wskaźnik przy podpiwniczeniu budynku? (czy
    dodanie powierzchni piwnic i przemnożenie przez wskaźnik
    da mi w przybliżeniu kwotę budowy? Chodzi o jakieś orientacyjne koszty
    (okolice krakowa).
    Czy możecie polecić w małopolskim jakąś dobrą ekipę?