    From: Ikselka <i...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: kwiatki na balkon
    Date: Mon, 16 Mar 2009 19:58:47 +0100

    Dnia Mon, 16 Mar 2009 18:14:55 +0100, skryba napisał(a):

    > Co Tobie wisi i zwisa to wszyscy wiedzą. Hhehehehe.
    > Dziadek Heniek ma rację, to są pelargonie - bluszczolistne.
    > Jednak teaz już ich "top" minął.

    Myślę, że jednak nie. Jest mnóstwo pięknych, pełnych odmian i te uwielbiam.
    Mam pewną ulubioną odmianę - pierwsze zdjęcie na tej stronie:

    http://magda18161.webpark.pl/

    Hoduję ją od kilku lat i tylko tę. Jej kolor mnie zachwyca, ma pełne
    ogromne kwiaty i ciężkie, wielkie kwiatostany oraz ciemnozielone, mięsiste,
    duże liście.

    > Aktualnie najmodniejsze (od zeszłego roku) są pelargonie angielskie.
    > Dużo ładniejsze.

    Ale bardzo wrażliwe na choroby grzybowe - zwł. na szarą pleśń i plamistość
    liści; ponadto na zalanie i złe warunki atmosferyczne. Zraziłam się do nich
    zupełnie.