  • 1. Data: 2009-03-16 12:44:22
    Temat: kwiatki na balkon
    Od: "zonda" <n...@s...pl>

    Jak sie nazywaja drobne kwiatki ktore tak pieknie wygladaja na balkonach?

    http://www.blogi.szkolazklasa.pl/privefiles/blog-330
    4/balkon.jpg

    Zonda

  • 2. Data: 2009-03-16 12:58:50
    Temat: Re: kwiatki na balkon
    Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl>

    zonda wrote:
    > Jak sie nazywaja drobne kwiatki ktore tak pieknie wygladaja na
> [...]

    Na moje oko to pelargonie
    --
    Pozdrawiam ciepło, Dziadek

  • 3. Data: 2009-03-16 16:52:21
    Od: "Lipo-hey" <t...@o...pl>

    > Na moje oko to pelargonie

    I to wiszące ...

  • 4. Data: 2009-03-16 17:14:55
    Od: "skryba" <s...@o...eu>

    > I to wiszące ...

    Co Tobie wisi i zwisa to wszyscy wiedzą. Hhehehehe.
    Dziadek Heniek ma rację, to są pelargonie - bluszczolistne.
    Jednak teaz już ich "top" minął.
    Aktualnie najmodniejsze (od zeszłego roku) są pelargonie angielskie.
    Dużo ładniejsze.

    Pozdrawiam pogodnie

  • 5. Data: 2009-03-16 18:58:47
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 16 Mar 2009 18:14:55 +0100, skryba napisał(a):

    > Co Tobie wisi i zwisa to wszyscy wiedzą. Hhehehehe.
    > Dziadek Heniek ma rację, to są pelargonie - bluszczolistne.
    > Jednak teaz już ich "top" minął.

    Myślę, że jednak nie. Jest mnóstwo pięknych, pełnych odmian i te uwielbiam.
    Mam pewną ulubioną odmianę - pierwsze zdjęcie na tej stronie:

    http://magda18161.webpark.pl/

    Hoduję ją od kilku lat i tylko tę. Jej kolor mnie zachwyca, ma pełne
    ogromne kwiaty i ciężkie, wielkie kwiatostany oraz ciemnozielone, mięsiste,
    duże liście.

    > Aktualnie najmodniejsze (od zeszłego roku) są pelargonie angielskie.
    > Dużo ładniejsze.

    Ale bardzo wrażliwe na choroby grzybowe - zwł. na szarą pleśń i plamistość
    liści; ponadto na zalanie i złe warunki atmosferyczne. Zraziłam się do nich
    zupełnie.