  • 1. Data: 2009-03-13 17:32:41
    Temat: Myjka ciśnieniowa
    Od: "bluszcz" <a...@p...onet.pl>

    Planuję kupić myjkę ciśnieniową. Tak sobie pomyślałem, że urządzenie
    przydało by mi się do ogrodu, można by szybko myć donice, kostkę, narzędzia,
    nie wspominając o samochodzie.
    Zauważyłem, że wraz z ceną myjek rośnie maksymalne ciśnienie (od 100 do
    150MPa) i tu pojawia się pytanie, jakie powinno być rozsądne ciśnienie
    takiej myjki, żeby nie była zabawką, a równocześnie nie kosztowała zbyt
    wiele. Czy 100MPa wystarczy do umycia samochodu?
    Proszę podzielcie się swoimi doświadczeniami.

    Pozdrawiam
    bluszcz

  • 2. Data: 2009-03-13 17:38:02
    Temat: Re: Myjka ciśnieniowa
    Od: "fajnefele" <f...@g...pl>

    Użytkownik "bluszcz" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wiele. Czy 100MPa wystarczy do umycia samochodu?
    > Proszę podzielcie się swoimi doświadczeniami.

    O myciu samochodu jak na myjni bezdotykowej zapomnij, fcooz mowimy o
    rozsadnej cenie. Znajomi testowali temat i maja juz 2 myjke, pierwsza
    chinszczyzna z plastikowymi elementami sie rozleciala, teraz maja Karchera,
    i... nie uzywaja, zanim wyciagna przygotuja wszystko to wola wezem z
    koncowkami zrobic wszystko ,do samochodu szczotka z pojemnikiem na plyn,
    kostke tez trzeba szczotka szorowac wiec..

  • 3. Data: 2009-03-13 18:14:11
    Od: "MM" <m...@w...pl>

    Wystarczy aż nadto...
    Energetyk

  • 4. Data: 2009-03-13 22:19:13
    Od: "Marex" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    fajnefele <f...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > koncowkami zrobic wszystko ,do samochodu szczotka z pojemnikiem na plyn,
    > kostke tez trzeba szczotka szorowac wiec..
    Myjke kupić warto na wiele lat.Kupowanie taniej i słabej przysporzy
    pewnego zawodu.Tylko silnym cisnieniem powyzej 130-140 Mpa można wyszorować-
    zeszlifować kostke, omszale części budowli no i dokladnie umyc auto. Myjki
    zazw2yczaj maja dwie dysze: rotacyjną - rodzaj frezujacego strumienia.On to
    potrafi wyszarpać najgorszy brud, nalot, itp. Druga lanca Variopower oferuje
    silne stozkowe lub płaskie cisnienie, ale juz znacznie slabsze. Mniejsze
    myjki to zazwycaj gorsze jakosciowo pompy- serce myjki!! Albo są z plastyku
    albo z lichego metalu. Dopiero pompy mosiężne pozwalaja na
    stosowanie "prawdziwego cisnienia". Niedawno kupiłem Karchera K7,91 MD i
    wreszcie jestem zadowolony. oczywiscie to rząd prawie 1400złotych, ale to
    warta inwestycja w taka "zabawkę". Marex

  • 5. Data: 2009-03-14 13:30:08
    Od: "Jacek" <j...@g...pl>

    Nie kupuj jakiegoś taniego Karchera w supermarkecie. To są wyrzucone pieniądze.
    Najpierw pękła mi lanca, a po kupieniu nowej okazało się, że popękały jakieś
    elementy z tworzywa sztucznego przy pompie. Cała myjka do wyrzucenia - nie ma
    nigdzie zapasowych części. Myjka opróżniona z wody stała w stodole przez 2 zimy
    i tak podziałały na nią niezbyt wysokie mrozy.
    Pozdrowienia
    Jacek

  • 6. Data: 2009-03-15 14:18:53
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2009-03-13 23:19:13 +0100, "Marex" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> said:

    >>> takiej

    > Myjke kupić warto na wiele lat.Kupowanie taniej i słabej przysporzy
    > pewnego zawodu.Tylko silnym cisnieniem powyzej 130-140 Mpa

    A z tymi megapaskalami Wam się ne pozajączkowało?
    o jedno zero na końcu za dużo...

    --
    DJ

  • 7. Data: 2009-03-16 22:24:24
    Od: "Marex" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    DJ <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > A z tymi megapaskalami Wam się ne pozajączkowało?
    > o jedno zero na końcu za dużo...

    Moze i sie pozajączkowało.... Kiedys wiedziałem, że to jest 150
    atmosfer... pozmieniali, pokrecili - i komu to przeszkadzało..?? Pozdrawoam
    Marex