  • 1. Data: 2009-03-16 08:36:22
    Temat: Szpalerek wzdłuż chodnika
    Od: Sebcio <s...@n...net>

    Witam !

    Po jednej stronie chodnika prowadzącego od bramy do domu chciałbym
    zrobić mały szpaler drzewek. Chciałbym aby były to formy szczepione na
    wysokim pniu, między 150 a 200cm. Jak na razie mam na oku dwa drzewka:
    wierzbę "Kilmanrock" oraz wiśnię "Kiku Shidare". Najbardziej odpowiadają
    mi właśnie te dwa, ponieważ zależy mi na wysokim, smukłym pniu i
    zwisającymi w dół pędami.

    Czy mam się czymś specjalnym przejmować ? Czy może macie jeszcze jakieś
    propozycje drzewek o których mógłbym nie wiedzieć ? Będę bardzo
    wdzięczny za rady - nadchodzi wiosna i muszę zabrać się za projekt ogrodu.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio