  • 1. Data: 2009-03-16 11:50:06
    Temat: Pszczoły
    Od: "SJS" <s...@w...pl>

    Jakoś nie mogę dojechać na działkę tak, że nawet nie wiem jak i czy
    przeżyły.
    Tu napisałem kilka ciekawostek o pszczołach
    http://www.rebkow.za.pl/pszczoly.htm
    SJS

  • 2. Data: 2009-03-16 12:30:20
    Temat: Re: Pszczoły
    Od: "Dirko" <i...@g...com>

    W wiadomości news:gpledi$8j4$1@inews.gazeta.pl SJS <s...@w...pl>
    napisał(a):

    > Jakoś nie mogę dojechać na działkę tak, że nawet nie wiem jak i czy
    > przeżyły.

    Hejka. Wczoraj widzialem kilka pszczół na przebiśniegach. :-)
    Pozdrawiam prekursorsko Ja...cki

  • 3. Data: 2009-03-16 13:20:03
    Od: "SJS" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Dirko" <i...@g...com> napisał w wiadomości grup
    > W wiadomości news:gpledi$8j4$1@inews.gazeta.pl SJS <s...@w...pl>

    > Hejka. Wczoraj widzialem kilka pszczół na przebiśniegach. :-)
    > Pozdrawiam prekursorsko Ja...cki

    Wiele lat temu widziałem coś czego nawet w podręcznikach pszczelarskich nie
    opisali
    Na krokusy latały w nocy - odległość około 30-40 m
    SJS

  • 4. Data: 2009-03-16 14:44:12
    Od: "johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "SJS" porusza się w podejrzanym towarzystwie:

    > Wiele lat temu widziałem coś czego nawet w podręcznikach pszczelarskich
    > nie opisali
    > Na krokusy latały w nocy - odległość około 30-40 m

    Eeeee tam! Ten "Belveder", co kupileś na mecie był na bank metylakiem =(:-(

    Zdroofka Johnny

  • 5. Data: 2009-03-16 15:09:18
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 16 Mar 2009 14:20:03 +0100, SJS napisał(a):

> [...]
    > opisali
    > Na krokusy latały w nocy - odległość około 30-40 m

    Niemożliwe. To nie mogły być pszczoły. Może jakieś dzikie.

  • 6. Data: 2009-03-16 15:09:22
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    > Wiele lat temu widziałem coś czego nawet w podręcznikach pszczelarskich nie
    > opisali
    > Na krokusy latały  w nocy - odległość około 30-40 m

    Kr5okusy są zamknięte jak jest ciemnonawet jak dzień pochmurny,
    to nie otwierają się.Dziwne jakieś.
    Pozdrawiam.Mirzan

  • 7. Data: 2009-03-16 16:07:35
    Od: "skryba" <s...@o...eu>

    > Kr5okusy są zamknięte jak jest ciemnonawet jak dzień pochmurny,
    > to nie otwierają się.Dziwne jakieś.

    Moje podpędziłem, zakwitły w grudniu i przekwitły pod koniec stycznia.
    Ciulipany też.
    Pozdrawiam z rozpedu

  • 8. Data: 2009-03-18 22:46:38
    Od: "Rafal Wolski" <r...@h...pl>

    Użytkownik "SJS" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jakoś nie mogę dojechać na działkę tak, że nawet nie wiem jak i czy
    > przeżyły.

    U mnie cały czas żadne nie latają. A mam całą łąkę kwitnących krokusów (no
    może nie łąkę tylko łączkę :-]). Ciekawe, kiedy zaczną...

    --
    Pozdrawiam, Rafał Wolski
    http://wolski.com.pl/teoria.html czyli wszystko o wrzosach