  • 31. Data: 2018-09-03 00:36:51
    Temat: Re: ładowarka usb w ścianie jako gnizadko
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 2 Sep 2018 15:07:24 +0200, Akarm <a...@w...pl> wrote:
    > A z którego to przysłowia?

    Dowolnego o oszczędzaniu.

    --
    Marek

  • 32. Data: 2018-09-03 00:50:04
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 2 Sep 2018 20:50:14 +0200, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > Nie wiem co to za odmiana logiki w Twoim wykonaniu ale wydawało mi
    > się
    > że niespodziewany wydatek sumuje się z tym 30zł a tu się okazuje że
    > wtedy to 30zl znika.

    Jak zwykle nie rozumiesz, poproś o wytłumaczenie a nie chwal sie
    kolekcją. Co z tego, że się sumuje gdy rocznie np. u mnie takich
    "niepotrzebnych" wydatków (których nie da się uniknąć) to są grube
    tysiące, powiedzmy 5tys szacując z grubsza. Jakie ma znaczenie to
    +-30zl wobec 5tys? Moim zdaniem żadne.

    --
    Marek

  • 33. Data: 2018-09-03 07:45:09
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 9/3/2018 12:50 AM, Marek wrote:
> [...]
    > "niepotrzebnych" wydatków (których nie da się uniknąć) to są grube
    > tysiące, powiedzmy 5tys szacując z grubsza. Jakie ma znaczenie to +-30zl

    Wobec matematyki ma dalej znaczenie 30zł. Być może to kwestia wyboru
    odmiany matematyki.

    Codziennie na drogach ktoś ginie. Jakie to ma jednak znaczenie wobec
    tych wszystkich umierających w hispicjach? Usunąć przepisy drogowe!

  • 34. Data: 2018-09-03 10:59:38
    Od: krak <s...@g...pl>

    Niestety to rozwiązanie ma dużą skuteczność w niszczeniu gniazda USB w
    smartfonie.
    Pozdrawiam

  • 35. Data: 2018-09-03 20:44:17
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 03.09.2018 o 00:50, Marek pisze:
> [...]
    > "niepotrzebnych" wydatków (których nie da się uniknąć) to są grube
    > tysiące, powiedzmy 5tys szacując z grubsza. Jakie ma znaczenie to +-30zl

    Może to kwestia mentalności, bo jak definiujesz "niepotrzebny" wydatek?
    Auto się zepsuło i trzeba było naprawić?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 36. Data: 2018-09-06 10:59:31
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 03 Sep 2018 10:59:38 +0200, krak <s...@g...pl> wrote:
    > Niestety to rozwiązanie ma dużą skuteczność w niszczeniu gniazda
    > USB w
    > smartfonie.

    Przez?

    --
    Marek

  • 37. Data: 2018-09-06 11:23:22
    Od: krak <s...@g...pl>

    W dniu 2018-09-06 10:59, Marek pisze:

    > Przez?

    Użytkownika, który wtykając telefon i robi nim dźwignię z przyłożeniem
    na gnieździe ładowania. Są też inne użytkowe wady.